مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال هفته

 فال هفته از 29 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود.

 متولدین فروردین: مسافرتی در پیش خواهید داشت که اجرای آن موکول به انجام کاریست لازم و ضروری ولی قطعا این مسافرت انجام خواهد شد. منتظر یک نامه یا تلفن خوشحال کننده از یک ناآشنا باشید. بی اعتماد بدیگران هستید سعی کنید برای هر پیشنهاد فکر کنید.

 متولدین اردیبهشت: بگومگو و بحث و جدل در بعضی از خانواده های متولد این ماه بروز کرده که باید باسیاست و گذشت در رفع آن کوشش شود چرا که ادامه آن سبب میشود خیلی از پیوندهای دیرین ازهم بپاشند. در این ضمن معدودی در زندگی زناشوئی خود به بن بست کامل رسیده اند که بهتر است حداقل مدتی از هم دور بمانند.

متولدین خرداد: تغییراتی قابل توجه در سطح در آمدتان پیش خواهد آمد که توقعش را نداشتید و از این لحاظ خیلی خوشحال خواهید شد. دخالت اطرافیان در زمینه های کاری و یا حتی در زندگی خصوصیتان نه تنها باعث رنجش شماست بلکه امکان ایجاد اختلال نیز خواهد کرد از اینرو اجازه ندهید که دیگران بتوانند تا باین درجه خود را بشما نزدیک کرده یا تحلیل کنند.

متولدین تیر: خانم های متولد این ماه اغلب روحیه حساس و شکننده ای دارند، این عده از دروغ و دورویی آدمها خیلی زود میشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسی اهمیت میدهند به کمک و یاری مادی نیم نگاهی هم ندارند. ازدواج در میان جوان ترها اوج میگیرد و بسیاری از دخترخانمها شانس یافتن مرد دلخواه خود را می یابند.

متولدین مرداد: برای متولدین این ماه فهمیدن و درک کردن آدم ها زیاد مشکل نیست چرا که اغلب دارای حس ششم قوی هستند و گاه همین حس به آنها یاری میدهد تا از حوادث و بلایا بدور باشند . نگاهی به زندگی زناشویی متولدین این ماه خبر میدهد که آنها با همین امتیازات در انتخاب همسر معمولا دچار اشتباه نمیشوند ولی گاه بدلیل احساسات و قلب پاک و رئوف دچار اشتباه نیز میشوند.

متولدین شهریور: در مورد روابط دوستانه تان نیازمند صرف اوقات بیشتری میشوید. فقط مراقب باشید که به غیبت پشت سر کسی نپردازید. اگر قصد دارید کانون توجهات را به خودتان اختصاص دهید مراقب باشید که اطرافیانتان میدانند که قصد و نیت واقعی شما چیست و دچار سوء تفاهم نشوند.

 متولدین مهر: دریافت خبرها و پیامهای تازه ای زندگی اکثر متولدین این ماه را دچار تحول و تغییر میکند، در این ضمن بعضیها بدلیل نقل و انتقالات تازه در کار و زندگی شان، ابتدا کمی دلواپس میشوند ولی بمرور خود را بازیافته و به مسائل مثبت پیش آمد پی میبرند.

 متولدین آبان: در زمینه مسائل عاطفی و احساسی، خیلی از خانمها و دختر خانمها خود را بدشانس میشناسند و عقیده دارند حق شان با توجه به امتیازاتشان بیش از اینهاست در حالیکه این گروه نباید به امروز خود نظر اندازند، چرا که فرداهای روشنی در پیش است. زندگی زناشوئی زوج های جوان اغلب توام با سعادت است ولی معدودی از پا به بن بست گذاشته و میانسالان بدلایلی طوفانی در زندگی خود پدید آورده و بکلی شیرازه زندگی خود را بهم ریخته اند.

 متولدین آذر: خیلی از جوان های متولد این ماه در بدست آوردن هدفها بسیار عجول هستند بطوریکه گاه در مسیر این تعجیل دچار دوباره کاری و یا تکرار و یا کندی حرکت میشوند، در هر حال این گروه باید عاقلانه و صبورانه پیش بروند، عشق برای بعضی از مجردها توام با خوشبختی و برای عده ای دردسرساز و پرهیاهوست.

 متولدین دی: همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمعهای خانوادگی حضور داشته باشید. با اینکه این موضوع شما را درگیر بسیاری از مسائل عاطفی میکند اما همیشه در محور خواهید بود.

 متولدین بهمن: در اطرافتان دشمن نادانی دارید که بهتر است هر چه زودتر تا برای شما خطری ایجاد نکرده از او دوری کنید. امروز موقعیتی برای یک مسافرت یک یا دو روزه برایتان پیش خواهد آمد اگر چنین شد آنرا از دست ندهید.

 متولدین اسفند: توجهی از سوی یکی از ارادتمندان و دوستداران خاموش خود کسب می کنید دلچسب و خوشایند است ولی مایلید خیلی زود آن حالت بلاتکلیفی به سرآید. زمانی که احساس می کنید امکان دارد به سمت مسیر نادرست و غلط هدایت شوید فقط و فقط به ندای الهام و شهود درونی گوش فرا دهید.
 
 
: نظر یادتون نره ........
 

اس ام اس (۵)

 

غضنفر آشغال میره تو چشمش ساعت 9 میاد دم در!silly

3 نفر میمیرن . خدا گفت اولی بره بهشت . دومی بره جهنم . سومی بره طویله !!!
پرسیدن چرا ؟
خدا گفت :اولی زن داشت دنیا براش جهنم بود . دومی مجرد بود ، دنیا براش بهشت بود . سومی زنش مرد ولی خاک بر سر بعدش رفت یه زن دیگه گرفت !!!

غضنفر نفس زنان از حجله میاد بیرون میگه : ای وای پرده که نبود برزنت بود ! نیم ساعت بعد عروس میاد بیرون میگه : خاک بر سر نزاشت گنمو در بیارم !
rolling on the floorrolling on the floor

یه تیکه آهن محکم روی پای یه اصفهانی میفته داد میزنه میگه آااااااااااااخ کفشم

یه روز غضنفر عصبانی میشه به شکمش میگه: چقدر من کار کنم تو بخوری؟
شکمش جواب میده میخوای من کار کنم تو بخوری.


غضنفر تو جاده داشته رانندگی میکرده، یهو میبینه یه کامیون داره از روبروش میاد، میزنه رو ترمز میبینه ترمزش نمیگیره. رفیقشو صدا میکنه میگه: اصغر اصغر پاشو تصادفو ببین.
oh go on

دوست داشتن رو باید از برگ درخت آموخت وقتی زرد می شه، وقتی می میره ؛ وقتی از درخت جدا می شه ؛ بازم پای همون درخت می افته

نگاهم یاد باران کرده امشب ،مرا سر در گریبان کرده امشب ،غم و فریاد من از این وان نیست،دلم یاد رفیقان کرده امشب.

من از زندگانی آموختم چگونه اشک ریختن را ولی اشکهایم نیاموخت چگونه زندگی کردن را

همیشه نبودنت کنارم ،مرا می آزارد و من عجیب بهانه گیر می شوم . ...... تو اما........لبخند مهربانت ، ماندگار پیوست می شود بر سکوت
rose

 

: نظر یادتون نره ........


 

گل و بلبل (۳)

 

 

 گل و بلبل آماده شده (۳) ؛ اینم از گلش : 

 

 

 

 

: نظر یادتون نره ........

 

 

سفید و سیاه (۶)

 

تصاویری زیبا با عنوان سفید و سیاه (۶) 

 

 

 

 

: نظر یادتون نره ........

 

 

فال هفته

 

فال هفته از 21 تا 28 اردیبهشت ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود.

فروردین ماه: اگر به دنبال قرض و وام هستید دست نگه دارید چرا که شرایط مالی شما بهبود خواهد یافت. سعی کنید در منزل اخلاق بهتری داشته باشید حتی برای افراد کوچکتر از خودتان احترام قائل شوید. سعی کنید با دیگران همکاری کنید.

 اردیبهشت ماه: سعی کنید با دیگران سازش کنید چون برای حرفه شما وجهه خوبی دارد و به شغلتان کمک میکند. نیروهای جوانی خود را یک سرمایه بزرگ به حساب آورید و از آن بهره ببرید. اگر از کسی دلخور هستید زمان دلجویی فرا رسیده است.

 خرداد ماه: در جلساتی که مربوط به کار شماست شرکت کنید. مطالعه را فراموش نکنید و اطلاعات خود را بروز نگه دارید. طالع شما نشان میدهد که یک دوره پرانگیزه در انتظار شماست. پولهایتان را خرج دوستانتان نکنید.

تیر ماه: شما انسانی خود کفا هستید پس به انتظار کمک کسی نباشید. اگر لازم باشد انتخاب شغل دوم اشکالی ندارد. فرصتهای مناسبی در اختیار شما قرار میگیرد سعی کنید آنها را از دست ندهید. یکی از دوستان قدیمی شما را پیدا میکند.

 مرداد ماه: انتظارات شما ازکاری که در آن شرکت داشتید ممکن است برآورده نشود اما نامید نشوید. اعتماد به نفستان شما را از معابر تنگ و تاریک مشکلات زندگی عبور میدهد. یکی از دوستانتان از شما دلگیر است دل او را بدست آورید.

شهریور ماه: امروز برای تفریح و سرگرمی بهترین موقعیت است. سعی کنید فعالیت خود را بیشتر کنید. در مورد هدفی که دارید شخصی حرفه ای شما را یاری میکند. در هزینه ها صرفه جویی کنید و سعی کنید بیشتر در کنار خانواده باشید.

مهرماه: شما در شرایطی نیستید که قرضهای کلان بدهید. با دیگران رو دربایستی نداشته باشید. در این دوره با یکی از افراد خانواده بحث کوتاهی خواهید داشت که بهتر است آنرا ادامه ندهید. یک پیشنهاد مالی شما را خوشحال خواهد کرد.

آبان ماه: یک سفر کوتاه میتواند برای شما مفید باشد. موفقیتهای شما حسادتهایی را در بر دارد حتی عده ای هم ممکن است که فکر کنند شما متقلب هستید ولی آنها بالاخره حقیقت را درمیابند.

 آذرماه: به نظر میرسد که از نظر مالی مشکلاتتان بزودی رفع خواهد شد. اختلاف با نزدیکان را اگر بدون دخالت دیگران حل کنید بهتر است. دعوتی از شما به عمل می آید که در سدد رد آن هستید اما طالع شما نشان میدهد که اگر در این مهمانی یا جلسه شرکت کنید به نفع شماست.

 دی ماه: نظم و ترتیب را سرلوحه خود قرار دهید و از مشکلات خم به ابرو نیاورید. اعتماد به نفس خوب است اما سعی کنید مغرور نشوید. به هر کسی که دست دوستی دراز میکند پاسخ مثبت ندهید و در انتخاب دوست سختگیر باشید.

 بهمن ماه: امروز برای اخذ تصمیمهای اساسی مناسب است. به نظم دادن در کارهایتان زندگی موفقتری خواهید داشت. در فکر سلامتی خود باشید و بیشتر به تفریح و استراحت بها دهید. یک بگومگوی خانوادگی ممکن است قدری شما را دلخور کند که موقتی است.

اسفند ماه: در اختلافهایی که به شما مربوط نمیشود دخالت نکنید. خوش قولی خصلت خوبی است و باید بیشتر به آن اهمیت بدهید. بعضی از دوستان شما گله میکنند که چرا پرتحرک و پرارژی نیستید اگر چه که نظرات آنها همیشه درست نیست ولی سعی کنید که همیشه پرانرژی باشید.
 
 
: نظر یادتون نره ........