مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال هفته

 فال هفته از 29 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود.

 متولدین فروردین: مسافرتی در پیش خواهید داشت که اجرای آن موکول به انجام کاریست لازم و ضروری ولی قطعا این مسافرت انجام خواهد شد. منتظر یک نامه یا تلفن خوشحال کننده از یک ناآشنا باشید. بی اعتماد بدیگران هستید سعی کنید برای هر پیشنهاد فکر کنید.

 متولدین اردیبهشت: بگومگو و بحث و جدل در بعضی از خانواده های متولد این ماه بروز کرده که باید باسیاست و گذشت در رفع آن کوشش شود چرا که ادامه آن سبب میشود خیلی از پیوندهای دیرین ازهم بپاشند. در این ضمن معدودی در زندگی زناشوئی خود به بن بست کامل رسیده اند که بهتر است حداقل مدتی از هم دور بمانند.

متولدین خرداد: تغییراتی قابل توجه در سطح در آمدتان پیش خواهد آمد که توقعش را نداشتید و از این لحاظ خیلی خوشحال خواهید شد. دخالت اطرافیان در زمینه های کاری و یا حتی در زندگی خصوصیتان نه تنها باعث رنجش شماست بلکه امکان ایجاد اختلال نیز خواهد کرد از اینرو اجازه ندهید که دیگران بتوانند تا باین درجه خود را بشما نزدیک کرده یا تحلیل کنند.

متولدین تیر: خانم های متولد این ماه اغلب روحیه حساس و شکننده ای دارند، این عده از دروغ و دورویی آدمها خیلی زود میشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسی اهمیت میدهند به کمک و یاری مادی نیم نگاهی هم ندارند. ازدواج در میان جوان ترها اوج میگیرد و بسیاری از دخترخانمها شانس یافتن مرد دلخواه خود را می یابند.

متولدین مرداد: برای متولدین این ماه فهمیدن و درک کردن آدم ها زیاد مشکل نیست چرا که اغلب دارای حس ششم قوی هستند و گاه همین حس به آنها یاری میدهد تا از حوادث و بلایا بدور باشند . نگاهی به زندگی زناشویی متولدین این ماه خبر میدهد که آنها با همین امتیازات در انتخاب همسر معمولا دچار اشتباه نمیشوند ولی گاه بدلیل احساسات و قلب پاک و رئوف دچار اشتباه نیز میشوند.

متولدین شهریور: در مورد روابط دوستانه تان نیازمند صرف اوقات بیشتری میشوید. فقط مراقب باشید که به غیبت پشت سر کسی نپردازید. اگر قصد دارید کانون توجهات را به خودتان اختصاص دهید مراقب باشید که اطرافیانتان میدانند که قصد و نیت واقعی شما چیست و دچار سوء تفاهم نشوند.

 متولدین مهر: دریافت خبرها و پیامهای تازه ای زندگی اکثر متولدین این ماه را دچار تحول و تغییر میکند، در این ضمن بعضیها بدلیل نقل و انتقالات تازه در کار و زندگی شان، ابتدا کمی دلواپس میشوند ولی بمرور خود را بازیافته و به مسائل مثبت پیش آمد پی میبرند.

 متولدین آبان: در زمینه مسائل عاطفی و احساسی، خیلی از خانمها و دختر خانمها خود را بدشانس میشناسند و عقیده دارند حق شان با توجه به امتیازاتشان بیش از اینهاست در حالیکه این گروه نباید به امروز خود نظر اندازند، چرا که فرداهای روشنی در پیش است. زندگی زناشوئی زوج های جوان اغلب توام با سعادت است ولی معدودی از پا به بن بست گذاشته و میانسالان بدلایلی طوفانی در زندگی خود پدید آورده و بکلی شیرازه زندگی خود را بهم ریخته اند.

 متولدین آذر: خیلی از جوان های متولد این ماه در بدست آوردن هدفها بسیار عجول هستند بطوریکه گاه در مسیر این تعجیل دچار دوباره کاری و یا تکرار و یا کندی حرکت میشوند، در هر حال این گروه باید عاقلانه و صبورانه پیش بروند، عشق برای بعضی از مجردها توام با خوشبختی و برای عده ای دردسرساز و پرهیاهوست.

 متولدین دی: همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمعهای خانوادگی حضور داشته باشید. با اینکه این موضوع شما را درگیر بسیاری از مسائل عاطفی میکند اما همیشه در محور خواهید بود.

 متولدین بهمن: در اطرافتان دشمن نادانی دارید که بهتر است هر چه زودتر تا برای شما خطری ایجاد نکرده از او دوری کنید. امروز موقعیتی برای یک مسافرت یک یا دو روزه برایتان پیش خواهد آمد اگر چنین شد آنرا از دست ندهید.

 متولدین اسفند: توجهی از سوی یکی از ارادتمندان و دوستداران خاموش خود کسب می کنید دلچسب و خوشایند است ولی مایلید خیلی زود آن حالت بلاتکلیفی به سرآید. زمانی که احساس می کنید امکان دارد به سمت مسیر نادرست و غلط هدایت شوید فقط و فقط به ندای الهام و شهود درونی گوش فرا دهید.
 
 
: نظر یادتون نره ........
 
نظرات 4 + ارسال نظر
farshid یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام دوست عزیز منم شمارو لینکیدم
همونطور که گفتی در بالای لینکدونی هستش
به امید دیدار

مریم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.hafeze-maryam.blogsky.com

آپیدم.بیا پیش ما

مریم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.hafeze-maryami.blogfa.com

وبمو عوض کردم.به دلایلی.اینجا نظر بده

مریم جان سلام

مر۳۰ که بهم سر زدی

اگه آدرس وب جدیدتا برام send کنی حتما بهت سر می زنم


فعلا باااااااااااااااااااااااای

.::(( مشاور املاک عشق))::.

الناز پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام مرسی که اومدی واسه گله ات باید بگم خیلی سخته که بیارمش بالاتر تازه پایین باشه بهتره که بیشتر میبینن به اون وسطا کمتر توجه میشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد