مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال هفته

 

فال هفته از 21 تا 28 اردیبهشت ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود.

فروردین ماه: اگر به دنبال قرض و وام هستید دست نگه دارید چرا که شرایط مالی شما بهبود خواهد یافت. سعی کنید در منزل اخلاق بهتری داشته باشید حتی برای افراد کوچکتر از خودتان احترام قائل شوید. سعی کنید با دیگران همکاری کنید.

 اردیبهشت ماه: سعی کنید با دیگران سازش کنید چون برای حرفه شما وجهه خوبی دارد و به شغلتان کمک میکند. نیروهای جوانی خود را یک سرمایه بزرگ به حساب آورید و از آن بهره ببرید. اگر از کسی دلخور هستید زمان دلجویی فرا رسیده است.

 خرداد ماه: در جلساتی که مربوط به کار شماست شرکت کنید. مطالعه را فراموش نکنید و اطلاعات خود را بروز نگه دارید. طالع شما نشان میدهد که یک دوره پرانگیزه در انتظار شماست. پولهایتان را خرج دوستانتان نکنید.

تیر ماه: شما انسانی خود کفا هستید پس به انتظار کمک کسی نباشید. اگر لازم باشد انتخاب شغل دوم اشکالی ندارد. فرصتهای مناسبی در اختیار شما قرار میگیرد سعی کنید آنها را از دست ندهید. یکی از دوستان قدیمی شما را پیدا میکند.

 مرداد ماه: انتظارات شما ازکاری که در آن شرکت داشتید ممکن است برآورده نشود اما نامید نشوید. اعتماد به نفستان شما را از معابر تنگ و تاریک مشکلات زندگی عبور میدهد. یکی از دوستانتان از شما دلگیر است دل او را بدست آورید.

شهریور ماه: امروز برای تفریح و سرگرمی بهترین موقعیت است. سعی کنید فعالیت خود را بیشتر کنید. در مورد هدفی که دارید شخصی حرفه ای شما را یاری میکند. در هزینه ها صرفه جویی کنید و سعی کنید بیشتر در کنار خانواده باشید.

مهرماه: شما در شرایطی نیستید که قرضهای کلان بدهید. با دیگران رو دربایستی نداشته باشید. در این دوره با یکی از افراد خانواده بحث کوتاهی خواهید داشت که بهتر است آنرا ادامه ندهید. یک پیشنهاد مالی شما را خوشحال خواهد کرد.

آبان ماه: یک سفر کوتاه میتواند برای شما مفید باشد. موفقیتهای شما حسادتهایی را در بر دارد حتی عده ای هم ممکن است که فکر کنند شما متقلب هستید ولی آنها بالاخره حقیقت را درمیابند.

 آذرماه: به نظر میرسد که از نظر مالی مشکلاتتان بزودی رفع خواهد شد. اختلاف با نزدیکان را اگر بدون دخالت دیگران حل کنید بهتر است. دعوتی از شما به عمل می آید که در سدد رد آن هستید اما طالع شما نشان میدهد که اگر در این مهمانی یا جلسه شرکت کنید به نفع شماست.

 دی ماه: نظم و ترتیب را سرلوحه خود قرار دهید و از مشکلات خم به ابرو نیاورید. اعتماد به نفس خوب است اما سعی کنید مغرور نشوید. به هر کسی که دست دوستی دراز میکند پاسخ مثبت ندهید و در انتخاب دوست سختگیر باشید.

 بهمن ماه: امروز برای اخذ تصمیمهای اساسی مناسب است. به نظم دادن در کارهایتان زندگی موفقتری خواهید داشت. در فکر سلامتی خود باشید و بیشتر به تفریح و استراحت بها دهید. یک بگومگوی خانوادگی ممکن است قدری شما را دلخور کند که موقتی است.

اسفند ماه: در اختلافهایی که به شما مربوط نمیشود دخالت نکنید. خوش قولی خصلت خوبی است و باید بیشتر به آن اهمیت بدهید. بعضی از دوستان شما گله میکنند که چرا پرتحرک و پرارژی نیستید اگر چه که نظرات آنها همیشه درست نیست ولی سعی کنید که همیشه پرانرژی باشید.
 
 
: نظر یادتون نره ........
 
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

Hamid یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ http://downloadha1.blogsky.com

سلام
ببخشید اولی از دستم در رفت
مصطفی جان شما لینک شده اید

:: تفریح و سرگرمی ::

farshid دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام آقای بنگاه دار
یه قلب می خوام نه اجاره باشه نه رهن!
می خوام بخرمش!واسه همیشه سندشو به اسمم بزنید
دارید یا برم بنگاه بالایی؟

الناز سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام وبلاگ خوشگلی داری منم لینکت کردم موفق باشی

محمد سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://7bejar.blogsky.com

سلام من شما رو لینک کردم.
لینک من رو با نام

همه چی از همه جا
بزار .ممنونم.بای

مریم جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.hafeze-maryam.blogsky.com

سلام.آپتون خیلی خوب بود من از فال خوشم میاد.راستی لینکتون کردم.شما هم افتخار میدین وبمو با عنوان دیوانه ی حافظ بلینکین؟

ا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام من آپم بیا

zendegi-sakhte.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد