مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال هفته

فال هفته از 14 تا 21 اردیبهشت ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود.

متولدین فروردین: در محل کارتون بدون توجه به سابقه و تخصص به یکی دو نفر میدان داده میشود، که شایستگی شما را ندارند. پس به هوش باشید که در پی خالی کردن زیرپایتان هستند. به عنوان اولین گام و به بهانه جور کردن یک قرارداد میلیاردی، شما را به یک مهمانی دعوت خواهند کرد. پذیرفتن همان و گیر افتادن همان. در امور زندگی امروزیتان باید بیشتر دقت نظر داشته باشید، روز شاد را خودتان باید بسازید.

متولدین اردیبهشت:با وجود اینکه زیاد در حسرت و آرزوی فرزند دار شدن هستین اما گام اصلی را بر نداشتید. با تلاش آرزوی شما به ثمر میشنید. امروز فردی با یک خبر خوش به سراغ شما میآید و انتظار مژدگانی دارد. خبرش شما را بسیار مسرور خواهد ساخت. کمک به همنوعان را فراموش نکنید.

 متولدین خرداد: وفاداری ذاتی شما و سالها رنج و تلاشی را که برای برپایی یک خانواده موفق تحمل کرده اید، فدای انتقام جویی خود نسازید. از درگیری ها بپرهیزید. شما از عشق و زیبایی سرشار هستید، اما چنین توصیفی کاملا در مورد شما صدق میکند و به راحتی میتوانید در دل اطرافیان جا باز کنید. از خصلت خود به خوبی بهره بگیرید و به زندگی مغشوش خود سر و سامان دهید.

 متولدین تیر: بدون تردید نباید فراموش کرد که مهمترین اصل در زندگی رسیدن به تعادل است. اما چه رخ میدهد که یک کفه بالا و دیگری پایین میرود؟ در واقع نیمه دیگر شما که میتواند آزار دهند باشد، از ستیزه جویی افسردگی، بیتابی، و سرگردانی تشکیل میشود. توجه کنید برای جلوگیری از ویرانی خانه و زندگی، از لجبازی برای مسافرت کردن دست بردارید تا زلزله ای که این بار قابل پیش بینی می نماید را خنثی کنید.

 متولدین مرداد: زیاده روی در خوردن شیرینی که چاقی، عوارض پوستی و ناراحتی های معده را همراه دارد از یک سو و مصرف بی رویه برخی نوشدنی ها که به اختلالات کلیه و مثانه منجر میشود از سوی دیگر از جمله خطراتی ست که امروز شما را علی رقم تمیل غریزی شما به سلامت، دردناک میکند. اگر کارتان به دکتر کشید زیاد تعجب نکنید. پیشنهاد میشود که امروز کاملا مراقب سلامتی خود باشید.

 متولدین شهریور: در راهی گام نهاده اید که متاسفانه از دام و حیله و نادرستی انباشته است. اگر قرار بر ابراز صداقت باشد باید بدانید که دشمنانی دارید -آشکار و پنهان- که چون روباه مکاری در زندگی شما ایفای نقش میکنند. واقعیت این است که در چاه افتاده اید اما از سر خوش اقبالی از اراده و جسارت ذاتی برخوردارید. با یک حرکت میتوانید خود را از این آشفتگی برهانید.

 متولدین مهر: اگر در پی رها شدن از شر فسادی هستید که راه راست و روشن را بر شما بسته است، از دوستانی که همچون قارچ در اطرافتان روییده اند، یک سره دست بردارید. آخرین تکه های پازل سرنگونی شما در حال چیدن است و نهایت اینکه همراهان و دوستان صدیق و شجاع دل در اطرافتان هستند فقط کافیست با دید باز بنگرید.

 متولدین آبان: اگر در اندیشه ی ازدواج هستید و هنوز در انتخاب مناسب تردید دارید، روز خوش اقبال در پیش روی شماست. کسانی که متاهل هستند، نگران بیماری همسرشان نباشند، با یک آزمایش، خاطر شما آسوده خواهد شد. اما اگر امکان یافتن پزشکی دانا را حتی در خارج از ایران دارید، از این امکان به خوبی استفاده کنید.

 متولدین آذر: درگیری میان شرکاء اگر در حد حرف و بحث و انتقاد باشد، عیبی ندارد. اما دسته بندی و زیر پا خالی کردن به دور از مروت است. حواستان را جمع کنید آنهایی که فکر نمیکنید نارو بزنند، دست اندرکاران توطئه هستند. حساب سال گذشته را به خوبی مرور کنید.

 متولدین دی: چند نفر از اعضای نزدیک خانواده پس از سالها دوری، برای یک اقامت کوتاه به پیش شما می آیند. امکانات بالقوه آنها، میتواند عصای دست شما شود. در این ارتباط گفتگو کنید و نتیجه ای مثبت خواهید گرفت. اجرای یک تصمیم جدی بسیار مهم به خاطر مشکلات مالی به تعویق افتاده روی ریل قرار میگیرد.

 متولدین بهمن: عملی شدن سفری که خیلی هم روی آن حساب نکرده بودید را دست کم نگیرید این اتفاق به زودی محقق میشود. نامه یا یک پیام تلفنی از دوستی دریافت خواهید کرد که او قصد بازگشت به خانه را دارد. پس همه جا را برای ورودش آب و جارو نمایید. بودنش برای شما خوش آینده خواهد بود و پرشگون.

 متولدین اسفند: با کسانی روبرو میشوید که نوع کار و توانایی های شما، آنها را غافلگیر میکند و به تبع آن، برای نوعی مشارکت و همکاری به سویتان دست دراز میکنند. امکان و فرصت خوبیست تا پله های ترقی را طی نمایید. برای رفع و رجوع کردن مشکل عاطفی، راه باز شده است، پس شتاب کنید که پشیمانی سودی ندارد.
 
 
 : نظر یادتون نره ........
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد