مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال روز 15 تیر ماه 87

فال روز 15 تیر ماه 87! 

توجه : فال های این وبلاگ ، هر روز از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود    

 متولدین فروردین: بین آرزوها و حقیقت اختلاف وجود دارد. به فرصت ها چنگ می زنید و دوست ندارید به نیازهایتان بی توجهی شود.امروز در همه جا باید عجله کنید . همان طور که سرعت زندگی به طور قابل ملاحظه ای از عمر شما را گرفته است . مثل همیشه اگر در جاده ها هستید حتماً‌ احتیاط کنید. زیرا شاید با یک راننده بد اخلاق یا بی احیتاط مواجهه شوید.امروز در همه جا باید عجله کنید . همان طور که سرعت زندگی به طور قابل ملاحظه ای از عمر شما را گرفته است . مثل همیشه اگر در جاده ها هستید حتماً‌ احتیاط کنید. زیرا شاید با یک راننده بد اخلاق یا بی احیتاط مواجهه شوید. 

 متولدین اردیبهشت: بسیار خوشحال می شوید اگر بدانید امروز روز خوبی است و زندگی کمتر پیچیده تر است . احتمالاً تاکنون احساس می کردید نمی توانید پیشرفت کنید اما اکنون این احساس به سر رسیده و می توانید با امید و آرزو به جلو گام بردارید.ستارگان قوه درک شما را بالا می برند چه در رابطه با مسائل داخلی و چه موضوعات کاری برای تمام آنها پاسخی دارید. اما این موضوع به شما اختیار تام نمی دهد تا دل به دریا بزنید . کمی بی ملاحظه هستید . بنابراین گول نقشه های یک شبه پولدار شدن دیگران را نخورید.


 متولدین خرداد: ستارگان امروز فرصت هایی را برای شما مهیا می کنند که به نظر خوب هستند، اما تمام آن چیزی که به نظر می رسند هم نیستند. بنابراین آنها را با دقت بررسی کنید. سعی کنید زیاد به نصابح خویشاوندان اهمیت ندهید زیرا قضاوت های آنها نیز مانند قضاوت های خودتان، نامطمئن است. امروز نقشه ای که ستارگان می سازند بسیار خلاق و سودمند است. شما همیشه به دنبال راهی هستید که با آن درآمد یا موقعیت شغلی خود را بالا ببرید و اکنون فرصتی جالب برای هر دوی آن ها دارید. اما شما در انجام آن ها عجله می کنید، این طور نیست؟


 متولدین تیر: امروز سرحال هستید اما دوست دارید یک نفر را که به اندازه شما سرحال نیست کمی اذیت کنید. زمانی که تصمیم تان را گرفتید سعی کنید تغییری ایجاد کنید. ستارگان قوه درک شما را بالا می برند چه در رابطه با مسائل داخلی و چه موضوعات کاری برای تمام آنها پاسخی دارید. اما این موضوع به شما اختیار تام نمی دهد تا دل به دریا بزنید . کمی بی ملاحظه هستید . بنابراین گول نقشه های یک شبه پولدار شدن دیگران را نخورید.


متولدین مرداد: شما هر چیزی را با شدت بیش از حد معمول تجربه می کنید. این کار به اتفاقات معنای بیشتری می بخشد. به جای آن که هر چه برایتان رخ می دهد، بپذیرید بهتر است که با دقت آنها را مورد بررسی قرار داده و ببینید که در زیر این ظاهر چه چیزی نهفته است. این بسیار جالب است، اما سعی کنید که در این تله نیفتید که از کاه کوه بسازید. اگر از آن چه انتظار دارید به طور کامل متوجه نشوید، ناامید می شوید.


متولدین شهریور: امروزیکی از افراد خانواده بسیار احساساتی است و به توجه بیشتری نیاز دارد.منطقی نیستند.شاید موضوعی برای شما زیاد مهم نباشد اما برای آنها مهم باشد.سعی کنید مراقب حرف زدن تان باشید. به عنوان یک مهر ماهی،هر زمانی که شما به فرد مورد علاقه تان فکر می کنید یا نگاه می کنید چشمان شما همانند ستارگان می درخشند.شما غرق در یکی از داستان های رمانتیک خود می شوید که همه چیز در آن به شادی پایان می یابد و از آن به به بعد به خوشی و خوبی ادامه می یابد.این که چنین اتفاقی رخ می دهد مطلب دیگری است ولی در حال حاضر شما باید مشتاق حقیقت درهم و برهمی که هست باشید.در این صورت با باور این مطالب خیلی سر خود را کلاه نگذارید چرا که حقیقت کاملاً متفاوت است.


متولدین مهر: بسیار مهم است که امروز فعال باشید در غیر این صورت افکار شما بسیار وسوسه گر می شوند.اگر چنین اتفاقی رخ دهد،افکار شما تمام فضای ذهن شما را پر می کند و شما دیگر نمی توانید به هیچ مطلب دیگر فکر کنید و یا ممکن است راجع به حرفی که به شما زده می شود بسیار احساس ناراحتی کنید.سعی کنید از دور به مسائل نگاه کنید،در غیر این صورت خود را آزار خواهید داد.امروز در همه جا می درخشید.روابط تان در محل کارتان و با همکاران بسیار خوب است.ستارگان نیز به شما کمک می کنند تا در کارها موفق باشید.


 متولدین آبان: یک نفر سعی دارد شما را عصبانی کند.این فرصت را به او ندهید.سعی کنید با مهربانی و دلسوزی آن ها را خجالت دهید.این سلاح از انتقام و مشاجره بهتر است.سیارات امروز سردرگم هستند و به نظر می رسد هر کدام به یک طرف می روند.از این که کارها از کنترل شما خارج شوند،متنفرید و شاید دوست داشته باشید مثل کبک سرتان را زیر برف کنید.اما در این بهم ریختگی و هرج و مرج متوجه موضوع خوبی می شوید.


 متولدین آذر: امروز به یک مقدار اطلاعات که بطور تصادفی بدستتان می رسد نیاز دارید که بتوانید تمام واقعیت ها را ببینید. تصویری که به شما این قدرت را نیز می دهد که تشخیص دهید چقدر مهم است که به زمان مناسب فرا رسیدن هر چیزی اعتماد کنید یعنی معتقد شوید که هر چیزی زمان مناسبی برای اتفاق افتادن دارد و تصمیمات عجولانه نگیرید. حالا که آگاه تر شده اید می توانید با چشمان جدیدی به موقعیت امروز نگاه کنید. منتظر یکی دو مطلب که روشن و فاش شوند باشد.


 متولدین دی: احتیاج شدیدی به استراحت دارید اما امکانش وجود ندارد. پیشنهاد من این است که سعی کنید اگر می توانید به طبیعت بروید. شاید سرد باشد. اما حتی در این وقت سال هم قدم زدن در پارک شهر و یا پارک مرکزی می تواند نشاط آور باشد. امروز شما بسیار ایده آل گرا شده اید و تنها می خواهید بهترین ها را در افراد ببینید. گرچه که همیشه به این که حس درک دیگران را دارید، افتخار می کنید، در حال حاضر به نظر می رسد که این حس از پنجره پرواز کرده و شما را کاملاً‌ شاد رها می کند تا آرزوها و غرایزتان را دنبال کنید.گرچه که ممکن است این امر باعث شادی شما شود اما شما هنوز باید حقیقت را به خود یادآور شده و مطمئن شوید که سر خودتان را کلاه نمی گذارید.


 متولدین بهمن: امروز قصد ندارید به چیزهایی که قبلاً‌ امتحان کردید روی آورید چون امروز احساس بسیار ماجراجویانه ای دارید. اگر کار جالبی برای انجام داشته باشید کاملاً‌ روی آن تمرکز می کنید اما حتی اگر روز آرامی در خانه داشته باشید بدون شک راههای جدیدی را برای انجام کارها کشف خواهید کرد. اجازه ندهید وفاداری های بی جهت شما سبب شود تا برای نزدیک کردن یک رابطه احساسی گامی به جلو برندارید. ستارگان در حال حاضر توانایی شما را بالا می برند، روحیه و اعتماد به نفستان را بیش از همیشه افزایش می دهند. از آنجایی که زندگی تصمیم دارد تلاشهای تان را به شما برگرداند بنابراین تا جایی که می توانید دست و دلباز، مفید و مهربان باشید.


 متولدین اسفند: امروز پر اشتیاق و حس کنجکاوی هستید و مطمئناً‌ سلولهای خاکستری شما به مقداری تحریک نیاز دارند.شما هنرمند منطقه البروج هستید و اگر یک عدم اعتماد به نفس درباره استعدادتان شما را عقب کشیده است برای آخرین بار تصمیم بگیرید که این رفتار را تغییر دهید.هیمشه فردی منطقی هستید اما امروز این طور به نظر نمی رسد.در رویاها و آرزوها بسر می برید.زمانی که با شخصی که از خودتان بالاتر است صحبت می کنید،مراقب باشید شاید بین آن چیزی که شما می گویند و آن تصوری که دارید تفاوت وجود داشته باشد.

: نظر یادتون نره ........