مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال هفته

 فال هفته از 11 تا 18 خرداد ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، هر هفته از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود

 متولدین فروردین: فرصت های زیادی برای ایجاد تغییرات دارید. برای گرفتن تصمیم مهم کمی شک و تردید دارید. باید از شجاعتتان استفاده کنید.دوستان و آشنایان کمی بی حوصله و عصبانی هستند، اگر از آن ها درخواستی دارید بهتر است ۲۴ ساعت صبر کنید.مجموع تاثیرات سیارات امروز از شما فردی بسیار جدی می سازد. هر نوع نگرانی و مشکلی که در پس ذهن شما وجود دارد، امروز خود را نشان می دهد و بخش اعظم فکر شما را به خود اختصاص می دهند.

 متولدین اردیبهشت: وقتی را برای فکر کردن به کارها و زندگی تان اختصاص دهید. ایده های متفاوتی در ذهنتان ایجاد شده اند.احتیاج دارید جایی بروید تا آزادانه فکر کنید و مجبور نباشید ایده های دیگران را در ایده های خود دخالت دهید. امروز کمی زورگو و عجول هستید.شما باید رفتارتان را کنترل کنید.اگر موضوعی به طور کامل اشتباه شده است همین الان آن را درست کنید.

متولدین خرداد: اگر مجرد هستید امروز باید بیرون بروید زیرا احتمال این که یک نفر را ملاقات کنید بسیار زیاد است. در خانه ننشینید واز تنهایی خود گله کنید. یک کار مثبتی در این رابطه انجام دهید. گاهی اوقات آسان گیری باعث می شود تا مسائل راحت تر حل شوند اما امروز این اتفاق نمی افتد. اگر از قصد و نیت دوستان و همکاران مطمئن نباشید، حتماً شرایط مالی با اختلاف رو به رو می شوند.

 متولدین تیر: اگر اخیراً مسائل قانونی شما را اذیت کرده است اکنون می توانید استراحت کنید. بعضی از مذارکرات که مدت ها است طول کشیده اکنون خود به خود حل می شوند. این موضوع احساس کلی مثبت اندایشی را افزایش می دهد.احساس بدی دارید اما به این طریق به آن نگاه کنید . یک دوست واقعی از شما سوالی نمی کند که دروغ بشنود. و تحت هیچ شرایطی نمی خواهید کسی متوجه دروغ شما شود. بنابراین به این دوست بفهمانید که از سئوال پرسیدن و کنجکاوی او خوش تان نمی آید.

 متولدین مرداد: حفظ خونسردی چندان ساده نخواهد بود زمانی که یک نفر از حد خود تجاوز کرده و در اتهامات عجیب و غریب خود زیاده روی می کند.شما نمی دانید به او بگوئید که این قدر حماقت نکند و یا این که کاملاً سکوت اختیار کنید. سعی کنید حواستان جمع باشد وگرنه ممکن است شما هم خود را در حال گفتن سخنان تند و تیز بیابید.

متولدین شهریور: یک خانم امروز به توجه بیشتری نیاز دارد زیرا ممکن است مشکل ساز باشد.امروز عشق و احساس شکوفا می شود.بنابراین آماده باشید.به جای این که خود را ناراحت کنید، به خود یادآوری کنید که شما از مطالبی که به سادگی گذرا بوده اند، یک تراژدی بزرگ ساخته اید.

 متولدین مهر: شما دارای انرژی زیادی هستید و از بودن با افراد مختلف لذت می برید.اکنون شما خواهان آن هستید که کسی شما را همراهی کند و باعث شادی و خنده شما شده و بخش خوش قلب شما روی آورد.این جو برای استراحت و ریلکس بسیار عالی است به خصوص اگر در حال حاضر هنوز نگران برخی زمینه های زندگی تان هستید.

 متولدین آبان: در محل کارتان شاهد اتفاقات غیرمنتظره هستید.می توانید دلیل رفتار عجیب یکی ازهمکاران تان را متوجه شوید.از یک نفر دفاع می کنید زیرا احساس می کنید انتقادی که از آنها شده بی انصافی است.حتی اگر هم به این خاطر محبوبیت تان را از دست بدهید باز هم دفاع خواهید کرد.

 متولدین آذر: امروز ستارگان کمک می کنند که کلمات صحیح را بزبان آورید که خیلی به دردتان می خورد بخصوص اگر باید در جائی صحبت کنید. شما به این مسئله به خوبی آگاهید که چقدر مهم است تاثیر خوبی روی دیگران بگذارید، ولی این به آن معنا نیست که خودتان نباشید. در واقع هر چه بیشتر خودتان باشید بیشتر احساس شادی می کنید و دیگران احساس مثبت تر نسبت به شما خواهند داشت.

متولدین دی: اکنون کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید . باید صبور باشید تا بتوانید طرح هایتان را اجرا کنید. در انتظار به دست آوردن اطلاعات حیاتی و مهم هستید و اگر کمی بیش تر صبر کنید فرصت بیش تری برای موفقیت خواهید داشت. متاسفانه، یک نفر از اعضای خانواده، به شدت از شما ناراحت است. آیا قول داده بودید که زود به خانه بیایید اما آن قدر سرگرم کار کردن شدید که به کلی از یاد برده اید؟ خوب، این کاملاً به خودتان بستگی دارد. اگر فکر می کنید که مسائل احساسی مانع از پیشرفتتان می شوند، یکی از این موقعیت ها را حذف کنید.

 متولدین بهمن: ستارگان تصمیم تان را راسخ می کنند و مجبورتان می کنند تا راهتان را تعیین کنید.بدون این که متوجه شوید می توانید از جذابیت خود استفاده کنید و باعث شوید که دیگران نتوانند قضاوت کنند و یا از خود دفاع کنند.ممکن است به سختی بپذیرید که می توانید از این روشها استفاده کنید اما شاید زمان مناسبی باشد که مکث کنید و متوجه شوید که تا چه اندازه ای می توانید قوی باشید.

 متولدین اسفند: امشب برای مقاصد کاری پذیرایی خواهید داشت چه از طرف خودتان باشد چه از طرف شریک زندگی تان قطعاً‌ شما مهمانان را تحت تاثیر قرار خواهید داد.شما می دانید که گفتگو را چگونه حفظ کنید. و نقل و قول ها و اطلاعات را به نفع خود تغییر دهید. و صحبت های گول زن مطرح کنید .

 

: نظر یادتون نره ........

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.keraki.blgfa.com

سلام
اس ام اس هات قشنگ بود موقعی که روت اون ور بود برداشتمشون با عرض شرمندگی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد