مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال هفته

 فال هفته از 4 تا 11 خرداد ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود

 متولدین فروردین: تاکید زیادی بر تحصیل، سفرهای دور و افراد خارجی وجود دارد. اگر با افراد خارجی ارتباط دارید مطالب زیادی را از آن ها یاد می گیرید و تجربه زیادی به دست می آورید. تصمیم دارید به مسائل احساسی جدی تر نگاه کنید و کارهای خلاق انجام دهید. تاثیر یک فرد مسن تر می تواند به نفع شما باشد زیرا از تحربه آن ها استفاده می کنید. بنابراین به حرف های او گوش کنید. از صبح تا شب به شدت کار می کنید اما به فکر سلامتی خود هم باشید.

متولدین اردیبهشت: افراد نزدیک به شما حساس و متغییر هستند و برای یک بار هم که شده تنها حرف خودتان را نمی زنید.سعی کنید امروز خوش قلب و انعطاف پذیر باشید.افراد جدیدی را ملاقات می کنید که با آنها رابطه احساسی خوبی برقرار می کنید.چه جالب و دوست داشتنی! به افرادی که از کشوری دیگر آمده اند از لحاظ روحی به طور جدی علاقه مند می شوید. بنابراین می توانید در انتظار اتفاقات زیادی باشید .البته اگرمجرد هستید. اگر هم متاهل هستید کمی مشکل ساز می شوید.

متولدین خرداد: ستارگان بین شما و دیگران رقابت ایجاد می کنند. شاید برای این که دیگران آرزوها و تمایلات شما را بپذیرند به شدت تلاش کنید اما نگران چه هستید؟ به نظر می رسد تا حدی عصبی هستید. امروز ستارگان بر قسمت تفریح، سرگرمی، فرزندان و احساسات چارت شما تاکید دارند. در چند روز آینده تاخیر زیادی در این موارد وجود دارد. احتمالاًَ کم تر هم جدی هستید. فرصت مهمانی رفتن دارید بنابراین حتماً از این فرصت استفاده کنید.

متولدین تیر: رژیم غذایی شما را سرحال و شاداب کرده است. کارهای تان را به سرعت انجام می دهید و همکاران از شما میخواهند که کمی سرعت تان را کم کنید. اگر فکر می کنید که بهتر از همه می دانید . باعث ایجاد مشاجره می شود. البته شاید درست باشد اما اگر به نظرات دیگران گوش کنید، ضرر نمیکنید. حتی اگر هم هنوز فکر میکنید درست می گویید نظر یک نفردیگر نیز با ارزش است.

 متولدین مرداد: امروز ستارگان روز پر معاشرت و پر از لذت را برای شما تدارک دیده اند که در آن افراد زیادی از همراهی شما لذت خواهند برد. این فرصتی بی نظیر است که می خواهید بیشتر بشناسیدش، خودمانی تر شوید. در این مورد دقیق عمل کنید جناب شیر! ولی بدانید که جذابیت درونی و بیرونی شما تمامی این کارها را مثل آب خوردن برایتان ساده می کند!

متولدین شهریور: امروز خرید ایده خوبی است.اما اگر وسیله ای برای منزل باشد بیشتر خوشحال می شوید.اگر همسرتان را هم با خود ببرید تا از او نظر بخواهید بسیار بهتر است.امروز همه مشکلات را قبل از رسیدن به خانه حل می کنید.مراقب باشید زیرا کمی زورگو هم هستید.اگر محیط اطرافتان کمی نامرتب و شلوغ باشد،تا زمانی که آنها را مثل اول مرتب ومنظم نکنید،استراحت نخواهید کرد.

 متولدین مهر: تکان بخورید،امروز پر از انرژی هستید و به دنبال راهی هستید که تمام مدت مشغول باشید.بد نیست که تمام روزتان را با سفرهای کوتاه و دیدارهای کوتاه و گفتگو های لذت بخش پر کنید.دیدار از فروشگاه نیز فکر شما را کاملاً مشغول خواهد کرد و حتی ممکن است تصمیم بگیرید که از همین حالا برای عید خود خرید کنید،هیچ دلیلی برای انجام ندادن این کار نیست.

 متولدین آبان: یک نفر از خودش زیاد تعریف می کند و شما را عصبانی می کند.البته عصبانی شدن برای چیزهای بیهوده کار اشتباهی است.سعی کنید به مسائل مهم تر رسیدگی کنید. درچند هفته آینده لازم است که در مورد عشق تان تصمیم بگیرید یا در مورد موضوعی که انتظارش را می کشیدید.شاید مجبور شوید برنامه هایتان را تغییر دهید.اگر فرد جدیدی را امروز ببینید احساسات و نیازهای شما را برطرف می کند.

 متولدین آذر: پیشرفت های مثبتی در حال اتفاق افتادن هستند و شما بخوبی از این مسئله آگاهید. این خیلی هیجان انگیز است ولی هنوز باید کمی صبور باشید تا برنامه به ثمر برسند. مشکل عجله کردن در گرفتن نتایج امنیت که ممکن است نتوانیدوقت خو را بخوبی زمان بندی و مدیریت کنید و این به سردرگمی شما ختم شود. داشتن یک روش و سیستم صحیح ممکن است خسته کننده به نظر می رسد ولی شما را به نتایجی که می خواهید می رساند.

 متولدین دی: یک دوست یا همکار مطلبی را با شما عنوان می کند سپس به دیگری موضوعی کاملاً متفاوت را می گوید. این کار او شما را واقعاً عصبانی می کند اما پیش از آن که علتش را از او بپرسید سعی کنید آرام باشید. امروز آرام و شاد هستید و تصوراتتان بی وقفه فعالیت دارند. در حالی که به کارهایتان رسیدگی می کنید در عین حال رویاپردازی هم ادامه می دهید. از آنجایی که معمولاً کمتر به صدای درونتان توجه می کنید این رویاپردازی اصلاً بد نیست.

 متولدین بهمن: بار دیگر دوست دارید همانطور که دلخواهتان است آزاد باشید اما شخصی سعی می کند شما را محدود کند.بی طرف ماندن در بحث ها کار آسانی نیست اما بهترین کار این است که سعی کنید که مسائل را از نقطه نظر دیگران بینید و همفکرتر باشید. شما در مرحله ای هستید که ذهنتان را به دقت بررسی می کنید و از بررسی موقعیت احساسی حال حاضر خود شود زیادی می برید.همچنین شاید از خودتان بپرسید که چرا افراد خاصی هنوز در زندگی تان حضور دارند آیا یک دوست صمیمی حمایت و رضایتی را که از یک رابطه دوستی می خواهید به شما می دهد؟ پاسخ شاید مثبت باشد اما اگرنباشد از خود بپرسید که چطور می توانید اوضاع را بهتر کنید؟!

 متولدین اسفند: اگر در جستجوی کار یا برنامه ریزی برای یک ترفیع بوده اید.امروز ممکن است فرصتی را که منتظرش بودید به شما وارد شود. اطمینان شما از همیشه بالاتر باشد.این به روشنی صدای یک زنگ است که هر کس که به شما توجهی دارد نگاه بیندازد. اگر از روابط جاری یا از خودتان بودن ناراحت هستید هم اکنون ستارگان دارند در راه شما فرصت های عشقی را پخش می کنند.(مانند یک غبار ستاره ای )
 
 
: نظر یادتون نره ........
 
نظرات 4 + ارسال نظر
عوض کردن آدرس وبلاگ خود به داتکام شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://WWW.33IR.Com

سلام
اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید

1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان

2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www

3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر

4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت

WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

مثال
Http://Www.amoozeshejava2008.Blogfa.Com
تبدیل به
Http://Www.java.33Ir.Com
+
امکانات بالا
*******

farshid یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام به دوست عزیز
امروز آپم
وقت کردی حتما یه سر بزن
به امید دیدار
خدا نگه دار

الناز یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

__________________@@@
______________@@@_____@
________@@@@@________@@@@@
_______@@@@_____سلام گلم ___@@@@@
_______@@@@________@@___@@@@@@@
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_____خوبی عزیز __________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

امیر چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://shabroekhial.blogsky.com

داش گلم خیلی با حال بود من متولد مردادم و اتفاقا فردا با یه گروه دانشجوی ادبیات قرار دارم که نمی شناسمشون . اما کلی نگرانم که چه اتفاقی می افته . از نوشته هام خوششون میاد ! می تونم باهاشون همراه بشم ! از این حرفها دیگه .

امیدوارم که همه دوستای جدید خیلی خیلی خوب و با وفا گیرشون بیاد .

دمت گرم یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد