مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

نصیحت سودمند

 
می گویند برای تعمیر دیگ بخار یک کشتی عظیم بخاری از یک متخصص دعوت کردند.
وی پس از آنکه به توضیحات مهندس کشتی گوش داد وسوالاتی از او کردبه قسمت دیگ بخار رفت، نگاهی به لوله های پیچ در پیچ کرد و چند دقیقه به صدای دیگ بخار گوش داد و چکش کوچکی را برداشت و با آن ضربه ای به شیر قرمز رنگی زد ...
 
ناگهان تمام موتور بخار کشتی به طور کامل به کار افتاد وعیب آن برطف شدو آن متخصص هم در پی کار خود رفت!

روز بعد که صاحب کشتی یک صورتحساب هزار دلاری دریافت کرد متعجب شد و گفت که این متخصص بیش از پانزده دقیقه در موتورخانه کشتی صرف نکرده است .
 
آنگاه از او صورت ریز هزینه ها را خواست و متخصص این صورتحساب را برایش فرستاد :

بابت ضربه زدن چکش 5/ دلار !

بابت دانستن محل ضربه 5/999 دلار !!!

نتیجه :
 
 آنچه شما را به نتیجه مطلوب می رساند الزاما نه تلاش و فعالیت سخت و طاقت فرسا که آگاهی و اطلاع از چگونگی انجام دقیق و درست کارهاست.
بسیاری عمر خود را صرف بدست آوردن چیزهایی می کنند که شیوه کسب آن را نیاموخته اند.
آنها با حالتی از تعجب و عدم رضایت از خود می پرسند : چرا زندگی مزد تلایشهایمان را نداده است در حالی که همه آنچه در توان داشتیم به کار برده ایم؟!

موفقیت و رسیدن به اهداف و خواسته ها دارای اصول و قواعدی مشخص است و قبل از هر اقدامی باید از این اصول آگاهی پیدا کرد.
زندگی به عمل همراه با علم وآگاهی جایزه می دهد و شما باید دقیقا بدانید که چه کارهایی ،در چه زمانی و با چه شیوه ای انجام دهید تا به نتایج مورد نظرتان دست پیدا کنید...
 
 
: نظر یادتون نره ........
 
نظرات 3 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ http://love2life.blogsky.com

مطلب جالبی نوشتی
واقعا دانش چیزیه که همیشه به داد ادمیزاد میرسه
من شمارا قبلا لینک کردم!

حدیث یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://vaksan.blogsky.com/

سلام جادوگر جان.
مرسی که اومدی وبم . خوشحال شدم.
چه اسم قشنگی داره وبت همینطور مطالبش هم باحالن . حتما لینکت می کنم عزیزم.
من دیگه رفتم .بای.

ا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام مرسی که اومدی لینکت کردم


zendegi-sakhte.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد