مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

مشاوراملاک عشق

هرچی می خوای بیا توووووووو

فال هفته

فال هفته از 31 فروردین تا 7 اردیبهشت ماه 87!

توجه : فال های این وبلاگ ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در آن ثبت می شود.

فروردین ماه : باید استعدادها و خلاقیت های متولدین این ماه را دوبار بررسی نمود چرا که اغلب آنها به دلیل فروتنی و خضوع سعی دارند قدرت خود را به رخ نکشند و به همین جهت از خیلی موقعیت های ممتاز بدور می افتند. اغلب دختر خانم های متولد این ماه از لحاظ استعداد در تحصیل و کار در مرحله ای خاص قرار دارند و از میان آنها عده ای به درجه و مقام های بالائی دست می یابند .

اردیبهشت ماه : تعدادی از متولدین تقریبا دنیا دیده این ماه با بی محبتی و بی توجهی برخی از عزیزان روبرو شده اند و همین مسئله آنها را غمگین و گوشه گیر ساخته است. ضمن اینکه به این عده توصیه می شود با مشغولیات مختلف از جمله مطالعه سرزدن به دوستان، انجام کارهای سبک و دوری از فکر کردن بسیار خود را از انزوا خارج سازند و در تغییر فضای زندگی خود نیز بکوشند .

 خرداد ماه : برای بعضی از متولدین این ماه سفر کوتاه و استراحت فکری توصیه می شود و برای آن عده که دچار افسردگی و نا امیدی و یا دلزدگی و کسالت شده اند این سفر مهم و ضروری تر است.

 تیر ماه : ازدواج های دوم در زندگی متولدین این ماه بسیار دیده شده است. بزودی با رسیدن پیامی زندگی متولدین این ماه با تغییر و تحولات تازه ای روبرو خواهد شد، بعضی از متولدین این ماه در جستجوی گمشده ای هستند و برای یافتن آن به هردری می زنند و خوشبختانه حادثه ای آنها را شاد می کند .

 مرداد ماه : بعضی از متولدین این ماه به دلایلی اعتماد به نفس خود را مدتی است از دست داده و تا حدودی با مسائل به چشم نا امیدانه روبرو شده اند که توصیه می شود با تلقین به وضعیت محکم و ثابت گذشته بازگردند چرا که هنوز با موانعی روبرو خواهند شد.

 شهریور ماه : آرامش و سعادت امروز زندگی اغلب متولدین این ماه به راحتی بدست نیامده و به همین جهت توصیه می شود با داخل شدن در معرکه هایی که عاقبتی ندارد و دوستی با افرادی صداقتشان ثابت نشده این آرامش را بهم نزنید . درصدی از مجردهای به مرحله نامزدی و ازدواج پای می گذارند .

 مهر ماه : سهل انگاری عده ای از مجردهای این ماه سبب شده خیلی از نقشه ها و سرمایه های آنها نیمه کاره بماند و از هدفهایشان دوربمانند. ضمن اینکه معدودی نیز استوار و محکم پیشمی روند همچنان آگاهانه عمل می کنند. خبرهای خوشی برای بعضی از مجردهای این ماه درراه است که آنها را شاد می سازد.

 آبان ماه : اغلب متولدین این ماه این روزها دست به هر کاری بزنند با توفیق روبرو می شوند به شرط اینکه به موقع و درست عمل کنند. به همین علت توصیه می شود اگر در مسیر کاملا مستقلی قرار داشتند کوتاهی نکرده و گام پیش بگذارند. مجردهای این ماه بر سر دوراهی هستند.

 آذر ماه : برخی از متولدین این ماه گیج و منگ مانده اند که چرا به خیلی ها خوبی و کمک کرده و در حق آنها از هیچ نوع فداکاری دریغ نداشته اند ولی درست در لحظه ای که نیاز به یاری و توجه آنها داشتند اغلب غیبشان زده است. البته این مسائل تجربی و به روابتی گرانقدر است همین ها زندگی را می سازد و آدم را برای آینده و برای انتخاب دوست و رفیق و برای اینکه به چه کسانی و در چه شرایطی یاری برساند کمک می کند.

 دی ماه : خوشبختانه درصدی بالا از متولدین این ماه منطق و به قولی در زندگی سیاست پیشه هستند . اگر متولدین متاهل این ماه سعی کنند شادی و امید را به همه رویاهای زندگی خود راه دهند مسلما دچار هیچ بن بستی نمی شوند. به جوان ترها توصیه می شود شدیدا مراقب رفتار خود بابزرگترها باشند .

 بهمن ماه : خیلی از متولدین این ماه در رسیدن به هدف های خود عجول هستند. اصولا اغلب آنها حوصله پیمودن یک مسیر و قدم به قدم به پیش رفتن را نمی پذیرند در حالیکه زندگی را باید بافراز و نشیب هایش پذیرفت. سفر برای بعضی از متولدین این ماه از لحاظ تغییر روحیه و آب و هوا توصیه می شود .

 اسفند ماه : در حالیکه متولدین این ماه آدمهای حساسی هستند گاه در ابراز احساسات خود دریغ می کنند و به همین جهت توصیه می شود در این زمینه قصودی نکنند. مجردهای این ماه در شرایطی قرار دارند که یا باید برای ازدواج تصمیم بگیرند و یا خود را اصولا درگیر بعضی مسائل وسوسه انگیز نسازند. در این میان وسوسه اعتیاد قمار به سراغ بعضی از آنها آمده که باید مقاومت نمایند و از این مسیر دور شوند .

 

: نظر یادتون نره ........

نظرات 1 + ارسال نظر
Egold-City شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.egold-city.com/?ref=aaamaziar

Egold-City افتخار دارد سایتی در زمینه گسترش تجارت الکترونیک در ایران باشد.
هدف سایت کمک به دوستداران تجارت الکترونیک در راه گسترش فعالیت های تجاری و کسب درآمد ار طریق

اینترنت است..

شما به دو دلیل میتوانید دراین سایت عضو شوید

الف: -کسب درآمد : شما با عضویت در سایت میتوانید از چهار طریق کسب درآمد کنید

1. درآمد برای عضویت (PTS) : شما در این قسمت با عضویت در سایت های گفته شده کسب درآمد خواهید کرد.

2. درآمد برای کلیک (PTC) : دراین قسمت شما با کلیک بر روی بنرها و لینک های موجود کسب درآمد خواهید کرد.

3.سرمایه گذاری : شما میتوانید با سرمایه گذاری در سایت از سود 2 درصدی هفتگی برخوردار شوید حداقل سرمایه گذاری در سایت 1دلار می باشد. توضیحات تکمیلی در این مورد را پس از عضویت در قسمت سرمایه گذاری مشاهده خواهید کرد.

4. جمع آوری زیر مجموعه :شما می توانید بعد از عضویت به قسمت معرفی ما مراجعه و با قرار دادن بنر

Egold-City

در سایت یا وبلاگ خود به جمع آوری زیر مجموعه بپردازید و با این کار شما از پورسانت 5درصدی زیر گروه های خود سود ببرید و زمانیکه پول بدست آمده شما در سایت به مبلغ 5 سنت رسید شما متوانید آن را درخواست کنید که ما حداکثر تا آخر همان هفته پول را به حساب شما واریز میکنیم.همچنین شما میتوانید معادل ریالی درآمد خود را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

ب -خرید آگهی :این بخش با شعار تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است طراحی شده است. شما بعد از عضویت در سایت ما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیزی از حساب الکترونیکی یا از طرق پولی که از سایت کسب کرده اید سایت وبلاگ, شرکت یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

شما حتی با 1 سنت هم میتوانید در سایت ما تبلیغ کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد